27-05-2014

Klanttevredenheid in beauty branche.

Wendy Buiter Beautypartner

Wendy Buiter over Klanttevredenheid in de Beautybranche

Wendy Buiter, is oprichter en mede-eigenaar van een uniek en vooraanstaand bedrijf in de beauty- & cosmeticabranche: Beautypartner. Wij hebben haar gevraagd wat zij verstaat onder klanttevredenheid, hoe haar organisatie en medewerkers hieraan werken en wat zij persoonlijk erg belangrijk vindt als het draait om klanttevredenheid.

Wat is voor Beautypartner klanttevredenheid?

Het ultieme doel voor mijn organisatie, Beautypartner, is natuurlijk klanttevredenheid. Klanten die tevreden zijn, zijn Loyale klanten en loyale klanten vertellen verder. Je kunt niets beters qua marketing verzinnen dan mond-tot-mond reclame. Wij hebben service en kwaliteit hoog in het vaandel staan, onze tevreden klanten praten hier over voort. En daarmee bereiken we meer klanten en meer omzet.

Hoe werken de medewerkers van Beautypartner aan klanttevredenheid?

Er is niks onmogelijk bij Beautypartner. Wij zorgen ervoor dat de meest ingewikkelde en last-minute aanvragen tot in de puntjes worden afgehandeld.

Wat is voor jou persoonlijk belangrijk bij klanttevredenheid? Voor mij betekend het tevreden zijn van een klant niet alleen een loyale klant, maar ook het erkennen van het succes van mijn organisatie. Een intrinsieke waarde die bijna niet in cijfers uit te drukken is. Het is veel meer dan een hoge omzet en winst draaiend bedrijf. Als een klant bewust voor Beautypartner kiest dan vind ik dat per definitie al een hele eer! Klanttevredenheid van Beautypartner check hier.

Categorieën: