22-08-2014

Is de klant altijd koning? Altijd, behalve als er onwerkelijke behoeften zijn.

Robert Heilbron

7 vragen aan Robert Heilbron (organisator van Rotterdam racing)

Wie is Robert Heilbron?

Ik ben 48 maar voel me 18.

Wat zijn de leuke en minder leuke kanten van jouw werk?

Leuk, Grand Prix bezoeken, met diverse mensen omgaan, midden in de maatschappij staan, onmogelijkheden mogelijk maken. De minder leuke kanten zijn als mensen/bedrijven hun afspraken niet nakomen.

Wat betekent klanttevredenheid voor jullie bedrijf?

De ultieme F1 beleving geven : 500.000 vrolijke lachende mensen in Rotterdam op 31 Augustus. We gaan dit jaar ook een voorfeest organiseren op de Willemsbrug 30 Augustus waar wij kaartjes voor verkopen: Burning Rubber Live (www.cityracing.nl)  Het draait hierbij allemaal om racen, feesten, muziek en beleven.

Hoe creëren jullie klanttevredenheid?

Door een unieke sfeer te creëren op het feest ” het Monaco gevoel” en op zondag ook. Het geluid van F1 in de stad.

Is de klant altijd koning?

Altijd, behalve als er onwerkelijke behoeften zijn.

Hoe zet je klanttevredenheid om naar extra omzet?

Door upselling, meer doen, groter.

Hoe zie je de toekomst waar een klant makkelijk zijn kritiek kan spuien via allerlei online kanalen?

Prima, kom maar op.

Categorieën: